Opublikowano:

Jak stać się naszym designerem – sprzedaż grafik

Praca grafika wymaga wiele wysiłku i samozaparcia, zarówno podczas projektowania jak i w promowaniu swojej twórczości. Jeśli chcesz, abyśmy wystawili w naszym sklepie zaprojektowane przez Ciebie wzory na wizytówkach, zaproszeniach, pocztówkach, kubkach, plakatach, a z biegiem czasu na innych produktach, prześlij na adres anna@itaaz.pl próbkę swojej twórczości, plik lub link. Jeśli projekty nam się spodobają, stworzymy dla Ciebie podstronę z Twoimi projektami, za sprzedaż których będziesz dostawał prowizję.

Promowanie w Internecie

 

Warto promować swoją twórczość w Internecie. Zacznij działać w social mediach, załóż konto na Facebooku gdzie możesz pisać posty i informować znajomych o swoich postępach, nowościach. Warto też pokazywać twórczość na Instagramie, korzystaj z możliwości Pinterestu. Udostępniaj swoje produkty i pokaż światu swój talent.

Sprzedaż grafik offline

 

Nie pomijaj sprzedaży offline. Podobno autorzy książek, którzy nagrywają audiobooka osobiście je czytając, brzmią bardzo przekonywająco. Mimo, że nie są profesjonalnymi lektorami, ludzie wolą słuchać książki czytane przez nich. Podobnie Ty, rozmawiając o swoich projektach brzmisz bardzo autentycznie, a swoją pasją na pewno zarazisz niejednego znajomego. Warto sprawdzić, czy ktoś spośród znanych Ci osób nie potrzebuje akurat jednego z Twoich produktów.

Dyskusje i konsultacje

 

Dobrze jest znać obecne trendy, co jest popularne, jaki styl, tematyka, lub czego brakuje. Warto rozmawiać ze znajomymi na ten temat. Duże firmy nie są w stanie zrealizować jednostkowego zapotrzebowania. Nie znają też aż tak dokładnie potrzeb poszczególnych grup odbiorców. To jest jak znajdowanie niszy na rynku, swojego miejsca tam, gdzie nie jest tłoczno.

Aktualne informacje znajdziesz na stronie Projektuj i sprzedawaj.