Klient
Które uszlachetnienie wizytówek wybrać?
Banery – podstawowe informacje
Jak się projektuje?
3 minutowy film – tyle trwa uzupełnienie danych. Później zamawiamy i czekamy na kuriera.
Jak się zamawia?
- Wybierz produkt.
- Jeśli podoba Ci się taki jaki jest na stronie, kliknij “Dodaj do koszyka”.
- Jeśli chcesz zmienić coś w projekcie, kliknij “Edytuj projekt”. 1 minutowa prezentacja pokazuje krok po kroku jak to zrobić:
- Po zakończeniu zmian kliknij “Dodaj do koszyka”.
- Następnie jak w każdym sklepie, poprosimy o sposób dostawy, dane do przesyłki, wybranie sposobu płatności.
- Po przejściu do koszyka możesz się zarejestrować. Co da Ci rejestracja?
Czy warto się zarejestrować?
Aby zamówić produkt nie trzeba się rejestrować. Ale po rejestracji jako zalogowany użytkownik masz dostęp do statusu zamówienia, do historii poprzednich zamówień łącznie z dokonanymi przez Ciebie modyfikacjami. Możesz ponawiać poprzednie zamówienia. Zamówienia szybciej zrealizujesz, ponieważ Twoje dane adresowe do wysyłki załadują się automatycznie.
Czas oczekiwania na produkt
Czas oczekiwania = czas produkcji + czas potrzebny na dostarczenie. Czas produkcji zależy od typu produktu jaki zamawiasz. Informacje o czasie znajdują się na stronie produktu.
Koszt wysyłki
Dostawa Kurier: 15,50 zł brutto.
Dostępne płatności
- Płatność przez bramkę Przelewy24 – środki pojawiają się u nas natychmiast, co pozwala nam od razu przejść do realizacji zlecenia.
- Przelew bankowy – dane do przelewu pojawią się w momencie wybrania tej opcji oraz w e-mailu, który otrzymasz po złożeniu zamówienia.
- Płatność przy odbiorze – płacimy listonoszowi lub kurierowi.
Reklamacje
- Produkty z błędami w druku podlegają reklamacji.
- Na adres biuro@itaaz.pl prosimy przesłać opis co poszło nie tak. Zdjęcie wady ułatwi nam naprawienie błędu.
- W ciągu 3 dni roboczych postaramy się odpowiedzieć na e-mail.
Zaprojektujemy za Ciebie
Jeśli nie czujesz się na siłach, by uzupełnić wybraną wizytówkę o swoje dane, możemy zrobić to za Ciebie. Na stronie produktu po prawej stronie (patrz zdjęcie poniżej) kliknij w link “Nie chcesz samodzielnie edytować projektu? Kliknij tutaj“. Rozwinie się lista, której pola możesz wypełnić. Usługa jest płatna, bieżąca cena będzie podana poniżej.
Projektowanie – granice
Produkty jak wizytówki, pocztówki, zaproszenia są wycinane, dlatego ważne grafiki i teksty nie powinny dotykać krawędzi projektu. O tym gdzie wyznaczona jest taka granica dowiesz się przysuwając tekst do krawędzi. Pojawi się niebieski margines i powiadomienie. Powiadomienie nie działa dla grafik, ponieważ część z nich, jak np. tło, powinno docierać do brzegu wizytówki. Niemniej jednak ważne teksty i grafiki obowiązuje ta sama granica. Granice można też wyświetlić w inny sposób – patrz pkt.5 poniżej.
Projektowanie – poradnik
Poniżej krótki 5-punktowy poradnik, jak korzystać z naszego stołu do projektowania:
Granice projektu
W punkcie 5. powyżej wyjaśnione jest jak przywołać granice dla edytowanego produktu. Poniżej informacja co one oznaczają:
Projektant/sprzedawca
Instrukcja przesyłania projektu przez projektanta
- Wejdź w zakładkę Sprzedawaj. Postępuj zgodnie z umieszczoną tam instrukcją.
Co dzieje się z moim projektem po przesłaniu?
W ciągu trzech dni wrzucimy go do Twojego sklepu. Jeśli coś będzie nie tak, na pewno się skontaktujemy e-mailem przed umieszczeniem go w sklepie. Umieszczony tam gotowy jest do sprzedaży.
Jak przygotować plik graficzny?
- Nie musisz spłaszczać pliku, jeśli masz warstwy, możesz zapisać je jako osobne pliki, załadować osobno i skomponować w naszej aplikacji do projektowania. Wtedy klienci będą mogli dowolnie dodawać, przesuwać poszczególne elementy Twojej grafiki.
- Pliki graficzne obsługiwane przez aplikację nie większe niż 10 MB. Format JPG, GIF, PNG.
- Tło plików graficznych powinno być przezroczyste, z wyjątkiem pliku, który będzie tłem projektu.
Jak projektować?
Patrz wyżej sekcja Projektowanie